Max. aantal deelnemers: 12

In de KPI Masterclass gaan we dieper in op het identificeren van de juiste KPI’s voor je organisatie. Op basis van de Value Flow Analysis methode leren de deelnemers de juiste KPI’s te herkennen en oefenen ze in het sturen met data binnen de organisatie.

Resultaat

  • Je leert valkuilen bij het gebruik van KPI’s herkennen en vermijden
  • Je leert de basisvoorwaarden voor een succesvolle KPI
  • Je leert identificeren welke ingrediënten je nodig hebt om met KPI’s data gedreven beslissingen te faciliteren
  • Na de training ben je in staat de juiste KPI’s voor jouw organisatie of afdeling te definiëren

Voor wie

Deze training is nuttig voor iedereen die meer gebruik willen maken van data voor hun operationele beslissingen, en voor analisten die adviezen met meer impact willen genereren. Voor deze training is geen technische voorkennis vereist.

Praktisch

  • Deze training duurt 1 dagdeel
  • De prijs van deze training is in overleg
  • Je kunt deze training zowel online als op locatie volgen
  • Nodig tijdens de training: een laptop 
  • Wanneer op locatie zal er lunch aanwezig zijn
Bekijk het programma

Tijdens de KPI Masterclass training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Doelstellingen van doel naar data
  • KPI valkuilen
  • Value Flow Analysis
  • KPI’s bepalen
  • Design & Definitie

Hoe werkt het aanvragen van een training?

Na het verzenden van een aanvraagformulier komt een van onze medewerkers met je in contact voor het inplannen van de training en voor het opvragen van de factuurgegevens. Het is mogelijk om de training op een van de volgende manieren te volgen: online, E-mergo kantoor of incompany. Afhankelijk van de gekozen optie hanteren wij bepaalde voorwaarden voor het leveren van deze training.

Deze training aanvragen







  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Trainer

Louis de Roo heeft jarenlange ervaring op het snijvlak van business en data.
Na een internationale carrière van 21 jaar bij retailer IKEA, waar hij in diverse rollen grote en kleine datagedreven initiatieven leidde, maakte hij in 2019 de overstap naar E-mergo. In zijn rol als Data Strategy Leader bij E-mergo helpt hij klanten bij het toepassen van data in hun bedrijfsmodel, zowel op strategisch als op praktisch niveau. Als ‘niet-techneut-tussen-de-techneuten’ is Louis bij veel bedrijven een gewaardeerde gesprekspartner bij het meedenken over het gebruik van data in de organisatie. Doordat hij data bekijkt vanuit de vraag van organisatie en gebruikers zijn Louis’ inzichten nuttig voor zowel producenten als consumenten van data-oplossingen.

 

Incompany

Al onze trainingen zijn ook incompany te volgen. In overleg kunnen wij het door ons gebruikte materiaal afstemmen op de behoeftes van jouw bedrijf. Denk hierbij bijvoorbeeld aan extra tijd om specifieke onderwerpen te behandelen, het toevoegen van extra voorbeelden of het overslaan van bepaalde onderwerpen. Neem hiervoor contact op met onze Academy.

Contactformulier

  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.