De case van Repay HRM

Om inzicht te krijgen in de stand van de business moest Repay HRM rapporten samenstellen uit 6 of 7 verschillende systemen. Dit was niet alleen een langdurig en handmatig proces maar zorgde er ook voor dat de data verouderd was voordat er geanalyseerd kon worden. Repay HRM ging daarom op zoek naar een oplossing waarmee zij realtime inzicht in de stand van zaken konden krijgen voor een betere voorspelbaarheid van de business.

Het Resultaat

Datadriven

Repay HRM is met Qlik Sense van ‘ik denk’ en ‘ik vermoed’ naar iets feitelijks gegaan. De organisatie ziet nu in één oogopslag wat er goed gaat en wat niet waardoor beslissingen worden nu genomen op basis van realtime data.

Realtime Inzicht

Er is nu inzicht in de belangrijkste KPI’s van de servicedesk, zoals het aantal open tickets, de responsetijden en de ‘vragen top 10’. De voortgang van processen en projecten is hiermee realtime inzichtelijk waardoor snel bijgestuurd wordt.

Tijdsbesparing

Data hoeft niet langer uit 6/7 bronnen geëxporteerd en gecombineerd te worden. Dankzij Qlik Sense kan Repay HRM de business dusdanig optimaliseren dat zij hun tijd kunnen verleggen van productiewerk naar strategische HR activiteiten.

Alle Excel-sheets die we tegenwoordig over ons heen gestort krijgen werken gewoon niet meer. Je wilt in één oogopslag zien wat er goed gaat en wat niet. Zien is geloven, zo werkt het gewoon.

Bas Paridaens

Directeur Service Center, Repay HRM

Bekijk de complete case

Contactformulier

  • Door dit formulier te verzenden gaat u akkoord met ons privacybeleid.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.