Klachtenprocedure E-mergo
Doel
E-mergo streeft ernaar dat haar klanten tevreden zijn over de kwaliteit van haar producten en dienstverlening en probeert deze continu te verbeteren. Toch kan het gebeuren dat u ergens ontevreden over bent. Daarvoor is deze klachtenprocedure opgesteld.
Deze klachtenprocedure beschrijft de stappen die E-mergo onderneemt om klachten van klanten op een professionele en efficiënte manier te behandelen. Het doel van deze procedure is:
- Klanttevredenheid te vergroten door klachten serieus te nemen en op te lossen;
- Te leren van klachten om de kwaliteit van onze producten en diensten te verbeteren.
Toepassingsgebied
Deze procedure is van toepassing op alle klachten van klanten over de producten en diensten van
E-mergo, ongeacht het kanaal waarop het binnenkomt.
Indienen van een klacht
Een klacht kan mondeling of schriftelijk worden ingediend bij E-mergo.
- Mondelinge klachten kunnen telefonisch worden ingediend, tijdens het bezoek op uw kantoor van één van onze consultants of accountmanagers of via een afspraak bij ons op kantoor;
- Schriftelijke klachten kunnen worden ingediend per e-mail (support@e-mergo.nl) of de chatfunctie op de E-mergo website.
Inhoud van de klacht
Om uw klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen, vragen wij u om zoveel mogelijk van de volgende informatie in uw klacht mee te nemen:
- Welke product(en) of dienst(en) u van E-mergo afneemt;
- Wie uw primaire consultant is;
- Op welke product of dienst of E-mergo medewerker uw klacht van toepassing is.
Behandeling van de klacht
Uw ingediende klacht zal binnen 5 werkdagen inhoudelijk worden beantwoord. De klachtbehandeling omvat de volgende stappen:
- Registratie van de klacht;
- Beoordeling van de klacht;
- Onderzoek naar de oorzaak van de klacht;
- Opstellen van een plan van aanpak;
- Uitvoering van het plan van aanpak;
- Evaluatie van de klachtbehandeling.
Termijnen
De directie of kwaliteitsfunctionaris zal u binnen 5 werkdagen informeren over de ontvangst van de klacht. Wij streven eranaar uw klachtbehandeling binnen 10 werkdagen af te ronden. In uitzonderlijke gevallen waarin dit niet haalbaar is, zal u hierover worden geïnformeerd.
Communicatie
De directie of kwaliteitsfunctionaris zal u tijdens de gehele klachtenbehandeling op de hoogte houden van de voortgang.
Tevredenheidsonderzoek
Na afronding van de klachtbehandeling zal E-mergo u vragen om een tevredenheidsonderzoek in te vullen. Zo kunnen wij beoordelen of de genomen maatregelen effectief zijn gebleken en ook horen wij graag hoe u de klachtenprocedure heeft ervaren.
Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. Alle klachten worden standaard 3 jaar bewaard, tenzij u hier bezwaar op heeft en ons schriftelijk een verzoek indient tot verwijdering van de klacht.
Wijzigingen
Deze klachtenprocedure kan worden gewijzigd door de directie van E-mergo.
Inwerkingtreding
Deze klachtenprocedure treedt in werking per April 2025.
Contactgegevens
support@e-mergo.nl
sales@e-mergo.nl
<uw accountmanager>@e-mergo.nl
Klachtenprocedure
Deze klachtenprocedure is te raadplegen op de website van E-mergo.